Wat vindt jij van ons?

Rating: 4.8333333333333 sterren
6 stemmen

Plaats een reactie voor goede feedback

Reactie plaatsen

Reacties

Geke
8 jaar geleden

Ik vind het geweldig wat je allemaal gedaan hebt.

Linda
8 jaar geleden

wat een mooie website en een geweldige collectie treinen. en wat doen jullie mooi 'werk' om kinderen een onvergetelijke ervaring te geven. groet van een fan

Wolthuis
8 jaar geleden

Top vermaak altijd! Brent en Loek rijden graag een rondje mee als we naar de kinderboerderij gaan! Top jongens👍🏻

Hedy berndsen
8 jaar geleden

Wat een leuke website! Wat ben je er toch druk mee. Ongelofelijk hoeveel jij van stoomtreinen houdt. Ik vind het super dat je (jullie) dit doen en ik hoop dat je (jullie) het nog lang leuk blijft vinden!😗