wat een mooie website en een geweldige collectie treinen. en wat doen jullie mooi 'werk' om kinderen een onvergetelijke ervaring te geven. groet van een fan
Wolthuis
8 jaar geleden
Top vermaak altijd! Brent en Loek rijden graag een rondje mee als we naar de kinderboerderij gaan! Top jongens👍🏻
Hedy berndsen
8 jaar geleden
Wat een leuke website! Wat ben je er toch druk mee. Ongelofelijk hoeveel jij van stoomtreinen houdt. Ik vind het super dat je (jullie) dit doen en ik hoop dat je (jullie) het nog lang leuk blijft vinden!😗
Reactie plaatsen
Reacties
Ik vind het geweldig wat je allemaal gedaan hebt.
wat een mooie website en een geweldige collectie treinen. en wat doen jullie mooi 'werk' om kinderen een onvergetelijke ervaring te geven. groet van een fan
Top vermaak altijd! Brent en Loek rijden graag een rondje mee als we naar de kinderboerderij gaan! Top jongens👍🏻
Wat een leuke website! Wat ben je er toch druk mee. Ongelofelijk hoeveel jij van stoomtreinen houdt. Ik vind het super dat je (jullie) dit doen en ik hoop dat je (jullie) het nog lang leuk blijft vinden!😗